Ograniczenie prawa do odstąpienia umowy zakupu Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne (przepis z ustawy).
Reklamacje
Nevis – Shop S.C. jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] – 556[3] Kodeksu Cywilnego.
Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres kontakt@bezpiecznemaski.pl wypełniając formularz reklamacyjny. Nevis – Shop S.C. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni od otrzymania reklamowanego Towaru wraz z dowodem zakupu, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
Nevis – Shop S.C. jest producentem towarów. Różnice w wyglądzie towarów wynikające z ustawień sprzętu komputerowego (np. kolor towaru, proporcje towaru, itp.) nie stanowią podstawy do reklamacji zakupionego towaru. Reklamacji nie podlegają wszelkiego rodzaju przebarwienia i uszkodzenia mechaniczne (wydarcia, otarcia, inne uszkodzenia mechaniczne oraz niewłaściwe dopasowanie masek), a także uszkodzenia mechaniczne zamków błyskawicznych, gum, lycry i elementów ozdobnych, wygoda odzieży, brak lub nieprawidłowa konserwacja odzieży, naturalne zużycie się odzieży